• Equip humà
    Sra. Gemma García
  • Horari
    Matins dll.-dv: 10 – 13h
    Tarda dilluns: 15,30 – 17,30h (a partir d’Octubre)
  • Dades de contacte

secretaria@institutmaragall.cat

Tràmits

CERTIFICATS

BUP/COU, ESO/BATXILLERAT, HISTORIALS, NACIONALITAT i ALTRES

Lliurar a Secretaria la sol·licitud complimentada i una  fotocòpia del DNI de la persona que sol·licita el certificat.

Descarregar sol·licitud

CERTIFICAT C1/B1 CATALÀ

• Requeriments:
    •  Escolarització complerta a Catalunya (des de l’EGB o Primària)
    •  No haver estat exempt de català.
    • Inici de l’escolarització a partir del curs 1978-79 (inclòs). Compleix aquest requisit la gent nascuda a partir de 1972.
    • Si has nascut abans del 1972 i vols obtenir el certificat de català cal adreçar-se a Direcció General de Política Lingüística.
  • On el pots sol·licitar?
    • A qualsevol Institut públic de Catalunya.
    • Si el vols sol·licitar al nostre centre hauràs de descarregar-te la sol·licitud (SOL·LICITUD C1_B2) i aportar la documentació (fotocòpies i originals) que s’indica a la taula d’equivalències, juntament amb el DNI de la persona que sol·licita el certificat.
    • TAULA d’equivalències
EN TOTS ELS CASOS
  • Per demanar el certificat no cal que vingui el titular personalment.
  • Per recollir-lo, la persona titular ha de presentar el seu DNI alhora de retirar el certificat.
  • Si el titular no pot venir, haurà de fer una autorització a la persona que vingui i portar la fotocòpia del seu DNI.
    • Autoritzacions:
      – Document acreditatiu de l’autorització: haurà d’identificar el nom, cognoms i núm. de DNI tant de l’interessat/da com de la persona autoritzada, els quals signaran el document, que expressarà que l’objecte de l’autorització és recollir a la secretaria del centre l’esmentat títol/certificat.
      – Fotocòpia simple del DNI del/de la sol·licitant del títol.