• Equip humà
  • Horari d’atenció al públic:– D’octubre a maig:
    Dilluns: de 10h a 13h i de 15:30h a 17:30h
    De dimarts a divendres: de 10h a 13h

– Juny, juliol i setembre:
    De dilluns a divendres: de 10h a 13h

• Dades de contacte

secretaria@institutmaragall.cat

Tràmits

CERTIFICATS

Autorització per al lliurament de títols o certificats

BUP/COU, ESO/BATXILLERAT, HISTORIALS, NACIONALITAT i ALTRES

Lliurar a Secretaria la sol·licitud complimentada i una  fotocòpia del DNI de la persona que sol·licita el certificat.

Descarregar sol·licitud

CERTIFICAT C1/B1 CATALÀ

Recordeu que els certificats de català es poden tramitar a qualsevol institut públic de Catalunya.

En cas d’haver cursat primària i ESO, no és necessari acreditar el batxillerat i estudis posteriors.

REQUISITS:

Persones nascudes a partir de l’any 1972 que acompleixin els dos requisits següents:

• Haver fet l’itinerari escolar íntegrament a Catalunya.
  • Haver obtingut una de les següents titulacions: BUP o ESO.

DOCUMENTACIÓ:

• DNI/NIE/Passaport
  • Pàgines del llibre d’escolaritat o certificat del centre o centres on s’ha cursat tot l’itinerari escolar corresponent a l’etapa educativa (EGB + BUP o primària + ESO). En cas de presentar certificat, cal que aquest especifiqui que els estudis s’han obtingut amb la matèria de llengua catalana aprovada.

PREGUNTES FREQÜENTS I INFORMACIÓ IMPORTANT:

• Per demanar el certificat no cal que vingui el titular, pot enviar la documentació per correu.
  • Si ha cursat estudis en el nostre centre no és necessari que els certifiqui.
  • La tramitació del certificat té una durada aproximada d’una setmana a partir de rebre tota la documentació. En període de matrícula els tràmits es poden allargar.
  • Un cop tramitat el certificat l’avisem perquè el vingui a retirar. En cap cas, s’envia per correu. Per recollir-lo, la persona titular ha de presentar el seu DNI. Si el titular no pot venir, haurà de fer una autorització a una altra persona.
  • Horari d’atenció de 10 a 13 o la tarda de dilluns de 15:30 a 17:30.
  • En cas que no es disposi dels llibres d’escolaritat i que el centre o centres que els van emetre hagin tancat o ja no existeixin, caldrà demanar a la Inspecció d’Educació del servei territorial que correspongui el nom del centre dipositari de la documentació i que custodiï les actes i expedients del centre o centres tancats o desapareguts.