VISITA DELS ALUMNES DE 4RT AL PARLAMENT

El passat dia 3 de novembre els alumnes de 4rt d’ESO van fer una visita i  activitat al parlament de Catalunya acompanyats de les professores Carme Vidal  i Francesca Solé.

L’hora de sortida foren les 9 del matí des del institut. El viatge es va fer amb autobús i va durar aproximadament fins a les 10:30 h.  Al arribar al Parc de Ciutadella els />alumnes i les professores van esmorzar i observar els voltants fins a les 11:40, hora a la que va començar l’activitat de l’Aula Parlament. La primera activitat consistia en conèixer mes l’Estatut  de Catalunya i els alumnes van respondre un seguit de preguntes sobre aquestes normes constitucionals bàsiques. Seguidament els portaveus de cada grup van sortir a presentar les propostes de lleis de cada “partit” i el propòsit era que dos o mes partits s’unissin per formar majoria absoluta i triar una de les propostes presentades. Al finalitzar les activitats i visitar les diferents sales, els alumnes i les professores van dinar i a les 16.30h aproximadament van tornar al institut donant per acabada l’excursió.

Alina Cutitaru