Memorial Toni Blanch

Aquest passat divendres 19 de maig vam celebrar una diada esportiva en memòria del Toni Blanch. El Toni va ser professor d’educació física a l’INS Joan Amigó. La jornada va comptar amb la presència de varis alumnes de l’INS Martí l’Humà de Montblanc, que van realitzar tornejos de futbol sala masculins i femenins.

Simultàniament es va realitzar el 1r concurs de cubs de Rubik. El guanyador va ser l’alumne Josep Mª Trullols de 3r d’ESO.

A continuació vam gaudir de la xerrada de l’Erika Soriano, una ex-alumna del centre que aquest passat setembre ha assolit la fita de creuar l’Estret de Gibraltar nedant.

Tot seguit vam fer l’entrega de premis i reconeixements de diferents activitats que s’han dut a terme al centre: proves Cangur, INS Cara Neta, … I es van fer públics els guanyadors/es del 5è Concurs Fotogràfic Eduard Maimoné, que aquest any tenia com a motiu “les nostres mascotes”. L’Eduard va ser professor de ciències a l’INS Joan Amigó. La guanyadora de primer cicle va ser l’alumna Enoa Fernández amb la fotografia “Els cavalls també somriuen”. La guanyadora de segon cicle va ser l’alumna Júlia Boqué amb la fotografia “Clares intencions”. La guanyadora en categoria adulta va ser la Judith Guerrero amb la fotografia “Jo també vull jugar”.

Va ser una jornada festiva i lúdica en memòria del Toni i el Maimo. Allà on sigueu, gràcies per haver format part de la nostra comunitat educativa.