Com puc ser innovador? Exemples d’innovació en química

El passat dilluns 26 de gener els alumnes de 4t d’ESO de ciències i tecnologia vam poder gaudir d’una xerrada de divulgació científica  per part d’un professor de la URV.

F. Xavier Rius Ruiz ens va parlar de “Com puc ser innovador? Exemples d’innovació en química”, on ens va presentar l’Innovation Hub, una iniciativa portada a terme per la Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili i des d’on ell mateix està duent a terme un projecte de jardí vegetal vertical.

La xerrada es va centrar en explicar els 3 pilars bàsics de la innovació, i va fer treballar la creativitat als alumnes a través de diferents activitats.

L’objectiu d’aquestes xerrades, la segona que es realitza aquest curs al centre, és apropar l’àmbit universitari i el coneixement científic als estudiants per tal de despertar vocació científico-tecnològica.