INTERNET SEGURA, POSICIONA’T DAVANT L’ASSETJAMENT A L’INSTITUT

Aquest curs 2021-22 des del Servei de Mediació del centre i a través d’una optativa a 3r d’ESO anomenada «Pantalles amb cap», hem treballat conjuntament amb el cos de Mossos d’Esquadra a partir de la seva proposta educativa: El programa Internet Segura «de tu a tu». Així, hem coordinat objectius amb el Mosso Raül Martínez per tal d’ajudar als joves de la localitat a prevenir i trobar solucions i alternatives a possibles formes d’assetjament. Tanmateix, aquests programes tenen com a objectiu comú arribar a tots els joves de l’institut i assessorar-los en l’ús correcte de les xarxes socials i internet.

A través d’aquesta optativa, alumnat de 3r: Ariadna Teixidó, Noa Amador i Isona Òdena amb la col·laboració d’altres alumnes del centre, han confeccionat un vídeo molt il·lustratiu on s’hi veu reflectit clarament el patiment d’una noia a qui l’estan assetjant i molestant contínuament.

La part tècnica d’aquest video ha estat maquetada i sonoritzada per un exalumne nostre, el Josep Morató, a qui li volem agrair moltíssim la seva implicació en el muntatge de la projecció.

Servei de Mediació de l’Institut Joan Amigó i Callau

Segueix els Mossos d’Esquadra a Instagram