12è Concurs fotogràfic Memorial Eduard Maimoné

Bases del concurs

Les papallones

Enguany el concurs s’ha pensat per retre el nostre petit agraïment a la Noe Gaya, exalumna del centre i amb qui vam col·laborar en algunes ocasions. Donat la relació que ella sentia amb les papallones, la comissió del concurs ha escollit aquest tema en totes les seves vessants. Les fotografies, a més de l’animal, poden mostrar diferents etapes de la seva vida o altres continguts amb els quals es puguin relacionar per forma, relació metafòrica… Recordeu que a les papallones se’ls hi dona un significat simbòlic relacionat amb els canvis a la vida i això les fa realment especials.

Participació

Les fotografies s’hauran de presentar digitalment mitjançant correu electrònic: memorial@insjoanamigo.cat

Al correu cal indicar-hi:

• Títol de la fotografia
• Nom i cognoms de l’autor/a
• Població de residència
• Categoria en què participa
• Telèfon de contacte

Els participants cedeixen l’ús acadèmic de les imatges al centre. Cada participant podrà presentar fins a tres fotografies que s’hauran de titular, caldrà enviar un correu electrònic per cadascuna de les fotografies. Les imatges no podran ser presentades si han sofert alteracions digitals.

Termini

Data màxima per enviar-les és el 15 d’abril de 2024.
El jurat deliberarà els guanyadors de cada categoria el dia 30 d’abril dins l’acte de cloenda de la Jornada Esportiva Memorial Toni Blanch.

Categories i premis

A) Adults, pack de lleure

B) 1r i 2n d’ESO, càmera esportiva

C) 3r i 4t d’ESO i CFGM, càmera esportiva

Jurat

• El pare i la mare de la Noe Gaya

• El professor d’Ed. Visual i Plàstica del centre

• Un/a representat de l’AMPA

El concurs està obert a tots els membres que formen o hagin format part de la comunitat educativa de l’institut Joan Amigó i Callau.

Les fotografies han de ser originals i no haver estat premiades en cap altre concurs. La participació al concurs implica l’acceptació de totes les bases.