Xerrada Institut Guttmann a l’Institut Joan Amigó i Callau

L’alumnat de 4t d’ESO durant els dies 6 i 13 d’abril van participar en una xerrada sobre la prevenció d’accidents a càrrec de dos monitors de l’Institut Guttmann.

Les sessions es van dur a terme via telemàtica i el Bernat i l’Andreu van intentar sensibilitzar els joves perquè desenvolupin comportaments responsables, tot prenent les mesures necessàries quan condueixin un vehicle.

Van poder veure els riscos que comporta conduir amb distraccions, com el mòbil, conduir havent begut després d’una festa, conduir estant cansats o conduir amb excés de velocitat.

Prèviament a les xerrades, l’alumnat va visionar un vídeo en el que s’observaven diferents accidents de trànsit amb les conseqüències patides i les possibles seqüeles. Van poder veure diverses experiències explicades per mossos d’esquadra del Servei Català de trànsit, pels professionals responsables de l’Institut Guttmann, així com pels popis afectats.

Creiem, doncs, que després de la xerrada i dels exemples que ens van oferir ajudaran a conscienciar a l’alumnat i a la societat.

Moltes gràcies!