Visita virtual a la Biblioteca Pública M. Ramon Muntanyola

Per tercer any consecutiu l’alumnat de primer d’ESO visita la Biblioteca Pública M. Ramon Muntanyola… virtualment.

En sessions de tutoria hem rebut la visita de la seva bibliotecària i ens ha endinsat en el món il·limitat que ens obre la lectura, especialment la virtual.

Ens informa de les darreres novetats sobre les ofertes de lectura digital, i activem el préstec de llibres físic i on-line.

D’aquesta manera facilitem que tot l’alumnat de l’institut tingui accés i gaudeixi dels serveis de la biblioteca pública, perquè les dues biblioteques han d’estar sempre en connexió!