Sexualitat? No et quedis amb el dubte!

L’alumnat de 4t ESO ha participat aquest mes d’abril en una xerrada-taller sobre sexualitat i salut reproductiva a càrrec d’una de les llevadores d’ASSIR de Valls. La sessió ha estat dinàmica, amb la participació de l’alumnat en un Kahoot, per valorar el seu coneixement, contrastant informació i amb un torn obert de preguntes per resoldre dubtes. En concret, s’ha parlat de temes relacionats amb l’adolescència com ara la sexualitat, les infeccions de transmissió sexual, els embarassos no desitjats, l’anticoncepció, etc.

A banda d’aquesta xerrada, els estudiants tenen a la seva disposició la “Tarda Jovede Valls perquè no es quedin amb cap dubte. Es tracta d’un servei gratuït d’assessorament (confidencial) per a joves d’entre 13 i 25 anys sobre sexualitat i salut reproductiva ofert també per l’equip de llevadores de l’ASSIR de Valls. És una consulta oberta a nois i noies i l’atenció és immediata, confidencial i gratuïta. Es pot demanar cita prèvia o bé s’hi pot assistir els dimecres de 17.30h a 19.30h.