Pica Lletres TV

Dos alumnes de 3r d’ESO, la Mercè Escuer i el Víctor Sanahuja, han estat els encarregats de representar l’Institut Joan Amigó en el concurs Pica Lletres en la seva versió televisiva.

Enguany aquest conegut concurs té un format diferent. En una primera fase, cada centre inscrit participa en línia i de manera individual. La puntuació obtinguda en la realització de cadascuna de les proves permetrà a dotze instituts del Camp de Tarragona passar a la fase següent, que tindrà lloc el dia 20 de febrer al Celler de Vila-seca.

La Mercè i el Víctor han hagut de lletrejat, detectar i corregir errors lingüístics, trobar el mot intrús, endevinar mots a partir d’unes pistes i descodificar un missatge donades unes pistes.

De moment, han deixat el nostre institut en la desena posició del rànquing; per tant, tenim les expectatives posades a passar a la següent fase. L’últim dia per participar en el concurs és el proper 30 de novembre.

L’enhorabona a tots dos per la feina ben feta.