ACCIÓ PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU A L’ESCOLA

Al nostre institut apostem per pau i la no violència cada dia de l’any.

Aprofitant que el dia 30 de gener es fa palesa la declaració d’aquestes intencions en la comunitat educativa, amb l’alumnat de 2n i des de la matèria de Visual i Plàstica, varen fer una petita intervenció a les dependències de l’institut.

L’acció va consistir en escampar, a gust de cadascú, una sèrie de missatges que havíem treballat a classe en relació a la temàtica esmentada.

Les paraules i les frases que cada alumne va escollir, sense ser del tot explícites, sí que eren significatives per cada un d’ells.

El fet d’ intervenir en l’espai comú ha representat per les noies i les nois viure en pròpia pell l’experiència artística .

Així mateix ,el fet de presentar una obra efímera i deixar-la a mercè de les reaccions del públic (la resta d’alumnes i el professorat) i la voluntat d’invasió i transformació d’un espai quotidià, ni que fos a petita escala, els ha dut a una autèntica experiència artística que, no per petita, resulta menys pedagògica.