Participació en la fase autonòmica de la III Olimpíada Científica Juvenil Espanyola
El dijous 24 de març, part de l’alumnat de 3r d’ESO va participar a la III Olimpíada científica juvenil espanyola (OCJE) representant al nostre institut. Aquesta primera fase s’ha realitzat de forma telemàtica per grups de tres alumnes, demostrant els continguts assolits durant els tres primers cursos de l’etapa de l’ESO en l’àmbit cientificotecnològic (matemàtiques, […]
Participació en la fase autonòmica de la III Olimpíada Científica Juvenil Espanyola Llegeix més »












