Vaga general dia 14.11.2012

Us informem que en motiu de la vaga general, convocada per demà dia 14.11.2012, les activitats normals del centre es podran veure afectades ja que en data d’avui el 36% del professorat ha comunicat que exercirà el seu dret de vaga. Els alumnes que en una hora determinada tinguin un d’aquests professors, romandran sota la vigilància d’un membre de l’equip directiu.

També us comuniquem que el centre estarà obert tot el dia i el transport escolar funcionarà amb normalitat.

La reunió per tractar sobre el nou programa de gestió, prevista per aquest dia, no queda modificada.