Petit homenatge per a una gran trajectòria
Els alumnes i professors hem volgut retre un petit homenatge a una companya molt estimada que, després de molts anys de dedicació i compromís amb l’educació, es jubilarà el proper mes de setembre.
La comunitat educativa li ha expressat l’agraïment per la seva tasca, la seva professionalitat i l’empremta que ha deixat en generacions d’alumnes i companys. Ha estat un moment emotiu, ple de somriures i bons desitjos per a aquesta nova etapa.
Des de l’institut, li volem donar les gràcies per tots aquests anys compartits i desitjar-li una jubilació plena de salut, il·lusions i nous projectes.
Moltes gràcies per tot i molta sort en aquesta nova etapa!


