Jornada premis Baldiri Reixac 2014

Amb motiu de la 36a edició dels Premis Baldiri Reixac, els quals han suposat un reconeixement explícit a la bona tasca de centenars de centres educatius i de mestres i de milers d’alumnes de les escoles d’arreu dels territoris de parla catalana, la Fundació Lluís Carulla convoca la Jornada Premis Baldiri Reixac 2014 per posar en valor i compartir alguns dels treballs premiats en l’edició del curs 2013-14.

Durant la jornada d’enguany (que se celebrarà al nostre centre), es presentaran les noves bases dels XXXVII Premis Baldiri Reixac en la convocatòria per al curs 2014-15, recordant les possibilitats didàctiques de l’entorn web bonespractiquesbaldiri.cat, realitzat conjuntament amb la UOC on s’inclouen les experiències guardonades els darrers anys.