L’Institut es vesteix per Carnaval

El passat 8 de febrer va arribar Sa Majestat Carnestoltes a l’Institut Joan Amigó per donar el tret de sortida a la festa. Tots els participants van mostrar interès i entusiasme en participar i fer-ho el millor possible. Cada curs es va disfressar d’una temàtica diferent relacionada amb la coreografia escollida i les actuacions, preparades per tot l’alumnat del centre, es van anar succeint al llarg de les dues darreres hores del matí, que va començar amb l’animació del rei Carnestoltes i la seva rúa.

Després de la ballaruca va arribar el lliurament de premis. El jurat va tenir en compte, entre d’altres punts, l’originalitat i l’elaboració de les disfresses, la coordinació entre la música i dansa o la participació del conjunt de la classe. El grup guanyador va repetir el seu número animant a tothom a participar-hi.

Des del centre felicitem a al grup de grallers de l’Espluga de Francolí per aquesta nova iniciativa.