Borsa de treball.

BORSA DE TREBALL.

L’INS ESCOLA D’HOTELERIA I TURISME DE BARCELONA-EHTB disposa d’un servei de Borsa de Treball per tal de facilitar la inserció de l’alumnat i ex-alumnat del centre. El seu principal objectiu és facilitar la seva inserció laboral en qualsevol moment o bé implementar la seva carrera professional. Tanmateix volem oferir i una  plataforma senzilla a les empreses col.laborades per gestionar les seves ofertes laborals entre l’alumnat.

Per accedir podeu adreçar-vos a la nostra web o clicar en el següent enllaç: Borsa de treball.

Es tracta només de una plataforma creada per respondre a demandes del mercat laboral. No es gestionen pràctiques des de la plataforma. Per ofertes de pràctiques cal adreçar-se al correu del centre.