Dinamització del punt de venda a les piscines de Vila-seca

L’alumnat de 1r del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Activitats Comercials ha dut a terme una activitat pràctica dins del mòdul de Dinamització del punt de venda. Els estudiants han transformat la recepció de les piscines de Vila-seca amb un espai de temàtica estiuenca, aprofitant… Llegeix més»

UN ANY MÉS: GUANYADORS!!!

El nostre equip de futbol extraescolar ha guanyat un cop més la Lliga Futsal events – Infantil-Cadets. L’AMPA de l’institut els ha convidat a berenar, juntament amb el seu entrenador Kaduzi Sanchez. Moltes felicitats a tots!!!

Sortida a Tàrraco romana

Els dies 28, 29 i 30 de maig, l’alumnat de 1r d’ESO ha fet una sortida a Tarragona.
Primer, i de la mà de dos guies, vam contemplar l’Amfiteatre, a continuació una visita per les voltes romanes del Circ. Després vam pujar a la Torre del… Llegeix més»

Concurs de fotografia matemàtica

Els participants ens han recordat que en qualsevol racó s’amaga un concepte matemàtic i han estat capaços de transmetre aquesta idea a les seves fotografies.
S’ha fet entrega dels premis per part de la directora i la cap de departament de matemàtiques als guanyadors.
Enhorabona a tots… Llegeix més»

Escape Room

L’alumnat de 4t d’ESO ha fet una SA el tercer trimestre: un Escape Room literari! Ens hem submergit al vaixell pirata de la Blanca i el Saïd de Mar i Cel, hem descobert on s’amagaven els  quadres robats de Rusiñol  al Cau Ferrat i el quadre… Llegeix més»

Aconseguint objectius

A l’institut Ramon Barbat de Vila-seca continuem avançant amb el nostre projecte “Laser Tag Nuclear” per aquesta primera participació en el concurs @RetoTech 2024.
Els passos els vam marcar a l’inici i, com en qualsevol desenvolupament d’un projecte, anem perfeccionant els detalls cada dia de treball.… Llegeix més»

Dia mundial de la biodiversitat

Per celebrar el Dia Mundial de la Biodiversitat la COGEAM i el departament de Visual i Plàstica hem realitzat un projecte conjunt, que consistia a plasmar de forma gràfica, utilitzant diferents tècniques,  la biodiversitat existent dins del recinte del nostre centre.
Ha estat molt interessant copsar… Llegeix més»

GRAN ÈXIT DE LES LISÍSTRATES!

autor fotografia: XAVI BARRULLAS

La nostra optativa d’arts escèniques de 4t d’ESO ha tornat a tenir un gran èxit en la seva estrena el passat 22 de maig. Amb una obra escrita per la Puri Lobato, Les Lisístrates, les alumnes es van lluir en els seus papers, tant en la vessant interpretativa com en la musical. La música en directe va acabar de donar a l’obra la qualitat que es mereixia. El públic va passar una estona d’allò més entretinguda, presenciant i gaudint d’unes escenes ambientades als anys 80, on les nostres protagonistes anaven reflexionant sobre els canvis socials d’aquella època. Enhorabona a tothom!!

Volem tornar a donar les gràcies al Xavi Barrullas per les seves fantàstiques fotografies. Les podeu veure aquí.

Per veure altres fotografies clica en aquest link.

Podeu veure també el vídeo de l’obra de teatre aquí.

Vivim la sintaxi

Alguns alumnes de 3r d’ESO s’han posat creatius i per aprendre sintaxi han creat uns petits esquetxos teatrals. Imaginació al poder. Quedeu-vos fins al final. Veureu fins a quin punt es comprometen amb l’aprenentatge, quan els agrada el que fan! Felicitats i gràcies per participar en aquesta proposta.

UN ANY MÉS, EL RAMON BARBAT A LA FiM

La setmana passada l’alumnat de l’ESO de l’Institut Ramon Barbat va poder gaudir de la Fira de la Música emergent i familiar del nostre municipi organitzada per l’Ajuntament de Vila-seca. Dijous l’alumnat de 1r ESO va divertir-se amb l’artista “Sara Aldana” i l’alumnat de 2n ESO amb l’espectacle de “Carmen y María”. El divendres van ser els estudiants de 3r ESO els que s’ho van passar genial amb “Colomet”. Totes aquestes actuacions  es van dur a terme en un escenari privilegiat com és el Castell de Vila-seca.

Clica a l’enllaç per a veure les fotografies

Simulació del Parlament Europeu

L’alumnat de 3r d’ESO, des de la matèria de geografia i història,  ha dut a terme una activitat del centre d’informació Europe Direct Tarragona: la Simulació del Parlament Europeu, una jornada en què els estudiants tenen l’oportunitat de convertir-se en eurodiputats i eurodiputades per un dia, i… Llegeix més»

Let’s clean up Europe

L’alumnat de servei comunitari ambiental de 4t ESO ha participat aquest dissabte 11 de maig a l’acció emmarcada dins el projecte Let’s clean up Europe ha recollit 10,5 kg de pèl·lets a la platja de la Pineda.

#letscleanupeurope#naturasensebrossa#serveicomunitari#insbarbat