extraescolars

LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS COMENÇARAN EL 15 D’OCTUBRE
EL PROPER DIMARTS 8 D’OCTUBRE HI HAURÀ UNA REUNIÓ INFORMATIVA

Visita a la Séquia Major

Un clàssic de les sortides és la que fem a la Séquia Major.

La Séquia Major és un espai natural protegit des de l’any 1992. Aquesta zona humida litoral forma un aiguamoll de 17’3 hectàrees situat a La Pineda.

L’espai destaca per la biodiversitat i la presència de moltes espècies. Allà hem trobat comunitats vegetals de canyissar, prats humits i jonqueres; i també peixos singulars, com el fartet (en perill d’extinció), espècies invasores com la gambúsia, la tortuga d’aigua europea, o ocells aquàtics com la polla d’aigua o la polla blava.

L’accés a la Séquia Major està regulat i guiat durant els mesos en què les aus no nidifiquen, d’agost a febrer. La resta de l’any l’accés està restringit.

Aquí teniu unes quantes imatges de la visita dels alumnes de 2n A, B i C.

ACTIVITATS PER A TOTS!!!!

El passat divendres 13 de setembre vam iniciar les classes amb tot un bé de déu d’activitats. Ha estat un gran esforç per part del professorat fer sis hores d’activitats amb TOTS els alumnes d’ESO, però creiem que van valdre la pena i que els alumnes les van gaudir moltíssim.

Els alumnes de primer van fer una sortida a la platja i allà van dur a terme algunes activitats de coneixença molt divertides. Tot i així, el temps no ens va deixar acabar-les a la platja i vam haver d’anar al pavelló. En aquest link podeu veure algunes fotografies d’aquesta activitat.

A última hora del matí, els nostres alumnes de 4t d’ESO van apadrinar els alumnes de 1r d’ESO. Amb aquest projecte el que pretenem és que l’alumnat de primer tingui algun referent per fer-li tota mena de preguntes o explicar-li qualsevol problema que tingui. En aquest link podeu veure alguns dels padrins amb els seus fillols.

Alejandro Rodulfo: un alumne excepcional

Els resultats dels nostres alumnes de 2n de batxillerat ha tornat a ser d’un 100% d’aprovats, però enguany, a més a més, tenim el cas de l’alumne Alejandro Rodulfo que ha trencat amb totes les nostres estadísitiques: s’ha tret el batxillerat EN UN SOL ANY, i ha aprovat la selectivitat AMB DISTINCIÓ (9,1 a la fase general). ENHORABONA!!!!