Alejandro Rodulfo: un alumne excepcional

Els resultats dels nostres alumnes de 2n de batxillerat ha tornat a ser d’un 100% d’aprovats, però enguany, a més a més, tenim el cas de l’alumne Alejandro Rodulfo que ha trencat amb totes les nostres estadísitiques: s’ha tret el batxillerat EN UN SOL ANY, i ha aprovat la selectivitat AMB DISTINCIÓ (9,1 a la fase general). ENHORABONA!!!!

Projectes

Aquest matí, els alumnes de 1r ESO hem el·laborat una beguda saludable com a cloenda al projecte del tercer trimestre.

En aquest projecte hem comprovat la perniciositat de l’excés de sucre i la seva preocupant presència en la nostra dieta.

Nosaltres hem xalat preparant unes fantàstiques begudes… Llegeix més»

SERVEIS COMUNITARIS CURS 2018-19

Un cop finalitzats els Serveis Comunitaris, com cada any volem felicitar els alumnes de 4t d’ESO pel seu compromís i la seva implicació amb la comunitat.
També volem agrair a les entitats que han col.laborat perquè això sigui possible (Residència d’avis, Escola Mestral, Escola Miramar, Escola… Llegeix més»

Murals de tecnologia

Els alumnes de l’optativa de tecnologia de 2n d’ESO han realitzat un gran treball al llarg de tot el curs. Han redissenyat els murals de les eines del taller de primer cicle.
El procés tecnològic ha estat l’eix vertebrador d’aquest treball on a partir d’un esbós… Llegeix més»

LLIGA ESPORTIVA RAMON BARBAT

Finalment s’han acabat les lligues d’esports al pati i ja tenim els guanyadors:De futbol ha guanyat l’equip de 4t ESO B, format per: Izan, Elías, Iker M., Iker U., Arnau i Pau.De bàsquet els guanyadors han estat també el grup de 4t ESO B, format en aquest cas per: Pau, Elías, Guillem, Iker U., Iker M., Hugo i Arnau.Finalment, la lliga d’handbol l’ha guanyat un equip amb alumnes de 4t ESO B i D, format en aquest cas per: Amir, Isabel, Adrián, Ivan, César, Jonathan i Jeffrey.Moltes gràcies a tots els participants, esperem que hagueu gaudit tots d’aquesta lliga i enhorabona als equips guanyadors!… Llegeix més»

ACTIVITATS AQUÀTIQUES A TAMARIT