Última activitat servei comunitari 4t ESO F

Som la classe de 4t d’ESO F i una de les nostres activitats associades al Servei comunitari ha estat la neteja del peix instal·lat al pati durant dos anys i que hem fet servir com a punt de recollida dels residus plàstics del nostre centre.

Dilluns 17 de maig de 2021, dia mundial del reciclatge, vam quedar tota la classe a l’hora del pati amb la professora Estela Martínez, i vam començar a obrir el peix. A l’endemà vam classificar els residus.

Vam emplenar ben bé tres bosses de brossa industrials. El següent dia, és a dir dimarts, vam fer el triatge de la brossa. La vam separar per plàstic, paper, cartó i resta per després poder llençar-ho al contenidor corresponent de fora de l’institut. El que més predominava eren objectes de plàstic que, tot i que feia mesos que eren dins del peix i haver plogut, no s’havien descompost en absolut.

Tots i totes hauríem de ser conscients que el plàstic triga centenars d’anys a descomposar-se i biodegradar-se. Per aquest motiu, és essencial la minimització i el reciclatge dels residus plàstics.

Agraïm tota la col·laboració durant tot aquest curs 2020/2021 i esperem que el proper curs seguim amb la mateixa línia de sensibilització ambiental.

Proves Cambridge

Els dies 18 i 19 de juny alumnes de diferents cursos s’han presentat a les proves Cambridge dels nivells A2 Key for Schools (KET), B1 Preliminary for Shools (PET) i B2 First for Schools (FCE). Tots ells han sortit amb molt bones sensacions. Esperem que els resultats siguin satisfactoris!!

A trip to Nature, 3rd ESO

Last May 26th, our 3rd ESO students covered a mixed sport route in an amazing natural environment.
In the morning, we rode mountain bikes along the Green Way from Bot to Xerta, stopping at La Foncalda for a swim. In the afternoon, we kayaked for 12km down the river to Tortosa. Finally, we arrived back to Vila-seca completely exhausted but very satisfied after we had reached our goal successfully.

GRADUACIÓ 4T D’ESO 2021

FOTOGRAFIES DE LA GRADUACIÓ

El passat dilluns 14 de juny vam dur a terme la graduació de 4t d’ESO al nostre pati. Va ser un acte molt emotiu que vam gaudir tots, malgrat la calor. Cal agrair tota l’ajuda dels alumnes de cicles i els seus professors per muntar el tendall; també a l’Ajuntament per cedir-nos les cadires, l’escenari i tot el sistema de megafonia. Voldríem agrair a l’AMPA tota la seva contribució, i en especial a la Maria Recasens com a ex-membre de la nostra AMPA, que juntament amb altres membres i amb alguns voluntaris de 3r d’ESO ens van deixar un espai meravellosament decorat. També a tots els professors i alumnes que hi van col·laborar: batucada, músics, arts escèniques, etc.

En aquest link podeu veure les fotografies que vam fer, i uns vídeos que van preparar els tutors. Properament enviarem a totes les famílies de 4t el link amb l’edició del muntatge de vídeo que estem preparant.

GRÀCIES I L’ENHORABONA A TOTS!!!

GRADUACIONS DE CICLES I BATXILLERAT 2021

FOTOGRAFIES GRADUACIÓ

Dilluns passat per la tarda es va dur a terme la graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat i 2n de Cicles Formatius al pati del centre. Va ser un acte molt emotiu amb una gran participació de l’alumnat, professorat i amb l’assistència de les famílies. Cal agrair tota l’ajuda dels alumnes de cicles i els seus professors per muntar el tendall; també a l’Ajuntament per cedir-nos les cadires, l’escenari i tot el sistema de megafonia. Voldríem agrair a l’AMPA tota la seva contribució, i en especial a la Maria Recasens com a ex-membre de la nostra AMPA, que juntament amb altres membres i amb alguns voluntaris de 3r d’ESO ens van deixar un espai meravellosament decorat.

Vídeo Promoció 2n de Comerç 2021

Ja els tenim a casa!!!

Avui han arribat els nostres alumnes de 2n i 4t d’ESO de les seves respectives colònies. Han estat uns dies plens d’aventures i d’experiències inoblidables. Gràcies a tots els alumnes per seguir les normes i també a tot el professorat i monitors per tot el seu esforç en fer que el nostre alumnat tingui tan bon record d’aquest viatge, després d’un any tan complicat.

GRÀCIES A TOTS I BENVINGUTS A CASA!!!!

1r de BAT al Port Aventura

Els alumnes de 1r de Bat han canviat les aules per les instal·lacions de Port Aventura. Han pujat a moltes atraccions i s’han oblidat de l’estrès del final de curs. Després d’un any tant atípic han pogut gaudir d’un dia molt especial. Ens alegrem de que s’ho hagin passat tant bé. S’ho mereixien.

El Ramon Barbat: seu de la selectivitat

Avui dimarts i fins al proper divendres, el Ramon Barbat acull alumnat de 2n de Batxillerat d’instituts de l’Ametlla, Salou i Vila-seca per dur a terme les proves de la selectivitat. Sabem que aquest curs ha estat molt complicat, però segur que tant esforç tindrà la seva recompensa.

Us desitgem moltíssima sort a tots/es!!!

Més serveis comunitaris!!

Els alumnes de 4t D han fet la segona acció de servei comunitari amb la Residència de vila-seca. Durant un parell de setmanes han estat  interactuant  amb els avis  i àvies mitjançant videotrucada, compartint vivències i anècdotes. Ha estat una experiència molt enriquidora per ambdues parts.
Molt bona feina!!