19 de març de 13:00 a 14:30 i de 16:00 a 19:00

Xerrades informatives a les 13:00, 16:00, 17:00 i 18:00

POTABILITZACIÓ DE L’AIGUA D’UNA BASSA

Els alumnes de 2n d’ESO han reproduït, al laboratori, el procés que es realitza en una planta potabilitzadora.
A partir d’aigua d’una bassa amb un aspecte marronós  i tèrbol, s’ha airejat, s’ha afegit  un floculant (alum) i han construït un filtre amb graveta i sorra per… Llegeix més»

YOMO – Ciència i tecnologia

Aquesta setmana passada, el departament de Tecnologia ha visitat el Saló YOMO (The Youth Mobile Festival), la versió d’estudiants i professionals de l’educació del “Mobile World Congress”.
Gràcies als seus stands interactius, presentacions i espectacles, hem tornat amb moltes idees i ganes per innovar tecnològicament amb… Llegeix més»

EL CIRC DE LES PAPALLONES – THE BUTTERFLY CIRCUS

Durant el mes de febrer els alumnes de 2n d’ESO B, han realitzat un mural a la seva aula després de visualitzar i treballar el curtmetratge sobre “The butterfly circus – El circ de les papallones”.
Aquest curtmetratge, dirigit pel nord-americà Joshua Weigel ens explica la… Llegeix més»

Projecte Servei Comunitari: Fem un hort vertical

Comencem a l’Institut Ramon Barbat un nou projecte de servei comunitari orientat a la vessant del Medi Ambient. En aquest projecte, ‘Verd Esperança’, els alumnes de 4t ESO del nostre institut impulsaran la creació d’un hort vertical ecològic en el que i col·laboren 7 alumnes… Llegeix més»

DIPÒSIT AL RAMON BARBAT

Des del passat dia 15 de febrer, el nostre centre disposa d’un dipòsit per a la recuperació d’aigües pluvials. Es tracta d’un tanc de plàstic de 100 litres de capacitat, connectat a la canal de recollida d’aigües d’un dels edificis del centre.
Tot i que ens… Llegeix més»

Probability 2nd ESO

El nostre centre participa des d’aquest curs en el programa d’innovació pedagògica GEP, Generació Plurilingüe. La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, fent servir la llengua anglesa en activitats d’altres matèries.
Els alumnes de 2n ESO han treballat en anglès,… Llegeix més»

KEITH HARING A VISUAL I PLÀSTICA (1r ESO)

“KEITH HARING” (Reading, Pennsilvània, 4 de maig, 1958 – Nova York, 16 de febrer, 1990)
Equivocadament acreditat en els llibres d’història com a artista del grafiti, Keith Haring va ser en realitat el cap visible de l’art urbà dels anys 80. El seu treball al metro… Llegeix més»