LLIGA ESPORTIVA RAMON BARBAT

Finalment s’han acabat les lligues d’esports al pati i ja tenim els guanyadors:De futbol ha guanyat l’equip de 4t ESO B, format per: Izan, Elías, Iker M., Iker U., Arnau i Pau.De bàsquet els guanyadors han estat també el grup de 4t ESO B, format en aquest cas per: Pau, Elías, Guillem, Iker U., Iker M., Hugo i Arnau.Finalment, la lliga d’handbol l’ha guanyat un equip amb alumnes de 4t ESO B i D, format en aquest cas per: Amir, Isabel, Adrián, Ivan, César, Jonathan i Jeffrey.Moltes gràcies a tots els participants, esperem que hagueu gaudit tots d’aquesta lliga i enhorabona als equips guanyadors!… Llegeix més»

ACTIVITATS AQUÀTIQUES A TAMARIT

El passat divendres els alumnes de 1rESO van practicar paddle-surf, caiac i flanqueig litoral a la platja de Tamarit (Altafulla).La sortida va estar organitzada pel departament d’ E.F de l’institut i es va desenvolupar al llarg de tota la jornada del divendres 3 de juny.Abans… Llegeix més»

Sortida al Parc de la Torre d’en Dolça

Els alumnes de 3r d’ESO i Aula Oberta van visitar, el passat dimecres 15 de maig, el Parc de la Torre d’en Dolça, un espai ple de tradició i llegenda. És una de les activitats que formen part del Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de… Llegeix més»

VI Fira Tastet de Ciència, un espai de divulgació científica escolar

El dissabte 11 de maig, es va celebrar a Reus la sisena edició de la Fira Tastet de Ciència. Van participar alumnes dels centres educatius de les comarques de Tarragona amb experiments i exposicions, relacionades amb l’àmbit científic, tecnològic i matemàtic, per explicar els coneixements adquirits… Llegeix més»

CANVIEM EL XIP!

Des de Cultura i Valors ètics a 1r d’ESO, enguany hem treballat per mitjà de petits vídeos alguns temes com els prejudicis-discriminacions i també les desigualtats de gènere amb els micro-masclismes. Els vídeos han estat dissenyats i realitzats pel propi alumnat treballant de forma cooperativa i amb els seus propis mòbils. Vet aquí una selecció dels que han quedat millor. Ho hem passat molt bé i hem aprés engrescant-nos!… Llegeix més»

PREMIS ALS TREBALLS DE RECERCA DE BATXILLERAT DINS L’ÀMBIT DE LA QUÍMICA

La Societat Catalana de Química ha concedit a l’alumna Natàlia Torredemé  Paez de 2n de batxillerat una estada científica al centre de recerca: Institut Català d’Investigació Química (ICIQ) pel seu treball “La vida és química: sabons i detergents”, tutoritzat per la professora Jovita Gordo.En el treball es fa un estudi teòric de la diferència que hi ha entre sabó i detergent, la part pràctica ha estat l’avaluació d’algunes propietats de sabons segons l’àcid gras utilitzat.L’entrega de premis es va realitzar el passat dimecres dia 15 de maig a l’IEC ( l’Institut d’Estudis Catalans).… Llegeix més»