Probability 2nd ESO

El nostre centre participa des d’aquest curs en el programa d’innovació pedagògica GEP, Generació Plurilingüe. La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, fent servir la llengua anglesa en activitats d’altres matèries.
Els alumnes de 2n ESO han treballat en anglès,… Llegeix més»

KEITH HARING A VISUAL I PLÀSTICA (1r ESO)

“KEITH HARING” (Reading, Pennsilvània, 4 de maig, 1958 – Nova York, 16 de febrer, 1990)
Equivocadament acreditat en els llibres d’història com a artista del grafiti, Keith Haring va ser en realitat el cap visible de l’art urbà dels anys 80. El seu treball al metro… Llegeix més»

Festival La Marató 2018

El passat divendres 14 de desembre, vam col·laborar amb la Marató de TV3, amb un festival ple d’artistes i de talent. Els alumnes d’arts escèniques de 4t d’ESO, els alumnes de batucada de 4t, uns quants músics i el fantàstic mag Kaito, ens van fer passar una bona estona. Aquí us deixem unes quantes fotos i vídeos d’aquest meravellós festival.… Llegeix més»

Bon Nadal i els millors desitjos per al nou any 2019!

Els alumnes del CFGM Activitats Comercials ja tenim acabat el nostre aparador de Nadal i tota la decoració de l’Institut.
Esperem que us agradi i us donem les gràcies per la vostra participació!

SORTIDA A MONTBLANC I POBLET

L’alumnat de 2n d’ESO del nostre institut ha realitzat una sortida a Montblanc i el monestir de Poblet els dies 3 i 4 de desembre organitzada pel professorat del departament de Ciències Socials del centre.
La primera part de la sortida ha estat un recorregut per… Llegeix més»

HUMOR GRÀFIC EN LLATÍ

Els alumnes de llatí de 1r de Batxillerat han aprofundit en el seu coneixement de llatí.  Han hagut de triar uns textos molt breus però, al mateix temps, volien que aquests fossin d’actualitat o d’una certa proximitat a ells; per això han traduït vinyetes extretes dels… Llegeix més»

Som centre GEP: Generació Plurilingüe

Enguany el nostre centre participa en el Projecte GEP (Generació Plurilingüe). Des de la Comissió Gep treballarem per millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat incrementant el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars. Us animem a que cada dia, intenteu arribar al… Llegeix més»

T’ATREVEIXES A OBRIR UNA BOTIGA DE MÒBILS?

T’atreveixes a obrir una botiga de mòbils?

Amb aquesta pregunta, a 4t d’ESO, hem elaborat tot un projecte sobre Estadística.

Els alumnes han creat enquestes, han sortit al carrer a realitzar-les, hem fet agrupaments de dades, freqüències, paràmetres estadístics i gràfics. A més a més, han treballat de forma cooperativa i han utilitzat recursos TIC online, que els han permés treballar a tots a la vegada des de diferents ordinadors