MARATÓ 2018

Us animem a participar-hi!

SORTIDA A MONTBLANC I POBLET

L’alumnat de 2n d’ESO del nostre institut ha realitzat una sortida a Montblanc i el monestir de Poblet els dies 3 i 4 de desembre organitzada pel professorat del departament de Ciències Socials del centre.
La primera part de la sortida ha estat un recorregut per… Llegeix més»

HUMOR GRÀFIC EN LLATÍ

Els alumnes de llatí de 1r de Batxillerat han aprofundit en el seu coneixement de llatí.  Han hagut de triar uns textos molt breus però, al mateix temps, volien que aquests fossin d’actualitat o d’una certa proximitat a ells; per això han traduït vinyetes extretes dels… Llegeix més»

Som centre GEP: Generació Plurilingüe

Enguany el nostre centre participa en el Projecte GEP (Generació Plurilingüe). Des de la Comissió Gep treballarem per millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat incrementant el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars. Us animem a que cada dia, intenteu arribar al… Llegeix més»

T’ATREVEIXES A OBRIR UNA BOTIGA DE MÒBILS?

T’atreveixes a obrir una botiga de mòbils?

Amb aquesta pregunta, a 4t d’ESO, hem elaborat tot un projecte sobre Estadística.

Els alumnes han creat enquestes, han sortit al carrer a realitzar-les, hem fet agrupaments de dades, freqüències, paràmetres estadístics i gràfics. A més a més, han treballat de forma cooperativa i han utilitzat recursos TIC online, que els han permés treballar a tots a la vegada des de diferents ordinadors

Salzburg i Mozart

S’està acabant la nostra estada en terres austríaques. Ahir visita a l’encantadora Ciutat de Salzburg, ciutat natal del gran compositor Wolfgang Amadeus Mozart, la presència del qual n’omple tots els racons. Hem visitat el centre històric, Patrimoni de la Humanitat de la UNESCO, i hem estat també a la fortalesa Hohensalzburg, la catedral, el museu-residència de l’arquebisbe-príncep, entre d’altres. Devem haver fet centenars de fotografies entre tots i marxem molt contents d’haver vingut. 🎹💒 🇦🇹