APP INVENTOR

Des de fa unes setmanes, l’alumnat de l’optativa de 4t d’ESO d’Informàtica Usuari, han estat treballant amb el programa App Inventor. Han realitzat el plantejament / programació de tres aplicacions: un despertador, un cronòmetre i una calculadora.
Se’ls felicita per les seves ganes de treball i… Llegeix més»

VISITA A VALLS I AL REIAL MONESTIR DE SANTES CREUS

El passat divendres dia 14 de febrer, els alumnes de 2n ESO B, D i E van anar d’excursió al casc antic de Valls i al Reial Monestir de Santes Creus. Els nostres alumnes van haver d’orientar-se amb l’ajuda d’un mapa per a trobar uns… Llegeix més»

Proves de 4t d’ESO

Avui els nostres alumnes de 4t d’ESO han començat a fer les proves d’Educació Secundària Obligatòria. Aquestes proves són una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l’alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català. Avui han fet la prova d’anglès, matemàtiques i català. Demà dijous faran la prova científicotecnològica i la de llengua castellana. Molt bona sort a tots!!!

FORMANT-NOS CONTÍNUAMENT

El professorat està contínuament formant-se per ampliar el coneixement i les noves metodologies amb la finalitat de millorar la qualitat de la nostra educació.
A continuació, es pot veure una imatge sobre l’assistència al programa d’orientació educativa durant l’explicació del disseny universal d’aprenentatge. Dins d’aquest programa,… Llegeix més»

DIA INTERNACIONAL DE LES DONES I LES NENES A LA CIÈNCIA

El dia 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la ciència.
Un dels objectius principals és la participació en condicions d’igualtat de les dones i les nenes en l’educació, ocupació, en la ciència entre altres amb la finalitat… Llegeix més»

CARNAVAL AL RAMON BARBAT

El carnaval ja s’apropa i al Ramon Barbat ho celebrarem amb la realització d’un concurs entre classes, anomenat CARNABALL.

El divendres dia 21 de febrer, els alumnes realitzaran un ball, hauran d’anar tots disfressats/des amb indumentària feta per ells mateixos.

Es premiarà a tres categories:

1- Millor disfressa (Feta per… Llegeix més»

ATENCIÓ FAMÍLIES

Volem felicitar públicament a tots els alumnes que han anat a esquiar. Ens han felicitat a tot arreu pel seu bon comportament. S’han ajudat els uns als altres en tot moment i ha estat una experiència inoblidable per a tots.

JA TENIM GANES DE REPETIR-HO!!!