Piti pati piti pu

Ahir va ser un dia ple d’emocions per l’escola Sant Sadurní. Els alumnes de cinquè van assistir a la cloenda del taller de narrativa i van sortir d’allà plens d’agraïment i d’alegria, havíem aconseguit el reconeixement dels alumnes de les diferents escoles de Montornès del Vallès.

I per si no havíem tingut prou amb aquesta gran sorpresa, una vegada arribats a l’escola, encara en esperava la més grossa. Quina satisfacció!  la rebuda dels nostres companys/es de l’escola que ens van rebre amb tot el carinyo, l’admiració i l’orgull!!! Gràcies a tothom!!!

Si ho voleu veure cliqueu aquí