Sant Jordi 2024

Per Sant Jordi llibres, roses, contes, poemes i clauers!

Com cada any a l’escola, el dia de Sant Jordi és molt especial per a tots nosaltres. Enguany, hem dut a terme diverses activitats, tan dins del propi grup com amb la resta de l’escola.

A primera hora, per sortir de la temàtica habitual, vam decorar un clauer, amb dracs, princeses, roses i cavallers a l’aula de sisè. Abans de dinar vam fer el recital de lectura d’un poema en veu alta i la lectura de les produccions dels alumnes de primària: rodolins, faules i contes breus. Finalment, a la tarda vam fer una activitat conjunta amb educació primària i infantil, on creàvem una rosa per grups, on hi havia alumnes de totes les classes.

Va ser un dia genial!

Alumnes de 6è