Educació mediambiental

OBJECTIUS

-Reforçar l’estudi d’entorns com els rius per donar una visió més global de l’aigua, de la vida que hi amaga, dels seus aprofitaments, dels seus impactes i de les accions endegades per corregir-los.

– Apropar la natura a les escoles mitjançant el contacte directe amb els animals.
– Aprofundir en el coneixement pràctic de la fauna, així com de la seva morfologia, biologia, costums, hàbitats, etc.
– Fomentar la responsabilitat amb els animals de companyia.
– Incentivar una actitud respectuosa envers la natura i el medi ambient.

ACTIVITATS

Coneguem els animals (toca- toca)

Taller per apropar la natura a les escoles mitjançant el contacte directe amb els animals.

Els invertebrats

Taller toca-toca on es poden observar de prop els diferents tipus d’invertebrats artròpodes com són els insectes, els aràcnids, els miriàpodes i els crustacis.

Energies renovables

Taller per conèixer les fonts d’energia, la contaminació lligada a l’ús de l’energia, les energies renovables i les actuacions a l’abast de tothom.

Canvi climàtic

Taller per divulgar i conèixer què és el canvi climàtic.