Festa de Benvinguda I3

Des de l’escola considerem que pels infants de tres anys és important que el primer contacte amb l’escola sigui viscut de manera relaxada i agradable. Així mateix som conscients que les famílies necessiten un període d’adaptació per tal de poder transmetre tranquil·litat i seguretat als seus fills i les seves filles. La qualitat dels primers dies facilitarà la tasca durant la resta del curs escolar. És per aquest motiu que duem a terme la festa de benvinguda a l’alumnat d’I3.

Aquesta activitat es realitza un matí del mes de juny, dins l’horari lectiu. Es tracta d’establir un primer contacte entre els infants i l’escola amb l’acompanyament de les famílies. Els nens i nenes son rebuts pels alumnes i mestres de parvulari, que els fan un petit obsequi. L’AFA de l’escola hi col·labora convidant-los a fer un esmorzar conjunt i després gaudeixen d’una estona per a jugar al pati de parvulari amb altres nens i nenes i amb les famílies del seu futur grup-classe. Es passa una estona agradable.