Cantània

La Cantània és una activitat que consisteix en la preparació i interpretació d’una cantata on participa els alumnes de cicle mitjà i superior de primària de tot Catalunya. En el cas de la nostra escola els/les alumnes de 5è de primària.

Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs, fins a dia d’avui, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Al Vallès Oriental, el projecte està organitzat des dels seus inicis pel Teatre Auditori de Granollers i l’Associació Cultural de Granollers amb la participació de més de 90 escoles de la comarca i uns 4.000 nens i nenes participants.

A continuació podeu veure un vídeo resum de la tasca de les escoles del Vallès Oriental a la Cantània: