Cantània

La Cantània és una activitat participativa en la qual les escoles treballen una obra coral durant l’any amb tres sessions de formació obligatòria per al professorat. El gran final és la interpretació dels alumnes, una experiència musical inoblidable sobre l’escenari del Teatre Auditori de Granollers en el qual les famílies poden assistir a un gran espectacle on els protagonistes són els seus fills i filles. En el cas de la nostra escola, els/les alumnes de 5è de Primària.

En 18 anys, l’Associació Cultural de Granollers i el Teatre Auditori han impulsat “174 concerts” d’una qualitat extraordinària que ve donada des de l’Auditori de Barcelona i que fa que la Cantània sigui un projecte molt ben valorat per “mestres, professors, músics, alumnes i familiars”.

A continuació podeu veure un vídeo resum de la tasca de les escoles del Vallès Oriental a la Cantània: