Salut

A l’escola seguim mesures de salut marcades pel Departament d’Educació i l’OMS referents a higiene i cura del propi cos.

El Departament de Salut, a través dels equips d’atenció primària, administrarà les vacunes als alumnes del centre segons el calendari de vacunacions vigent a Catalunya.

Pel que fa a la política d’al·lèrgies, sol·licitem un informe del metge on especifiqui quina al·lèrgia té l’alumne, tant alimentària com fisiològica, per a poder atendre millor les seves necessitats.

Us recordem que per administrar medicaments als alumnes, cal que dugueu el model d’autorització de l’escola per aquest fi: no es podrà administrar cap medicament sense aquesta autorització per raons de salut. Si no teniu cap còpia a casa, podeu trobar-les a l’apartat de DOCUMENTS al menú superior.