Salut

A l’escola seguim mesures de salut marcades pel Departament d’Educació i l’OMS referents a higiene i cura del propi cos:

• Ens rentem les mans abans d’esmorzar i després d’anar al lavabo.
  •  Aprenem a tenir postures adecuades del nostre cos en seure a la cadira, quan fem esport i quan al juguem al pati, vigilant de no fer-nos mal.

heart-1480778_960_720Els àpats que fem cada dia també són molt importants. És per això que recomanem evitar productes de bolleria industrial i fomentem els entrepans casolans per esmorzar. A més, potenciem una dieta saludable introduint la fruita com a esmorzar ple d’energia i vitamines. El DIMECRES és el dia de la fruita i tots gaudim d’aquest menjar.  A més, i per evitar produir molts residus, els esmorzars es duen amb una carmanyola: a l’escola fomentem les
3R: reduir, reutilitzar i reciclar.

Pel que fa a la política d’al·lèrgies, solicitem un informe del metge on especifiqui quina alèrgia té l’alumne, tan alimentària com fisiològica, per a poder atendre millor les seves necessitats.

Us recordem que per administrar medicaments als alumnes, cal que dugueu el model d’autorització de l’escola per aquest fi: no es podrà administrar cap medicament sense aquesta autorització per raons de salut. Si no teniu cap còpia a casa, podeu trobar-les a l’apartat de DOCUMENTS al menú superior.