Setmana Cultural

Durant el curs hi ha una setmana en què a l’escola es fan tallers relacionats amb l’aprenentatge d’un tema monogràfic per a aprofundir sobre aquest i per a aprendre’n més coses. Alguns temes que s’han treballat els últims anys han estat: l’univers, l’aigua, el turisme sostenible, els contes i les llegendes… Les nenes i els nens realitzen treballs de síntesi que queden exposats als passadissos i classes del centre. Un cop acabada la setmana cultural es realitza una jornada de portes obertes en la qual les famílies poden entrar a l’escola a veure els treballs dels seus fills/filles i els d’altres companys i classes. Tota l’escola queda decorada seguint el tema proposat.

Per veure algunes fotografies de Setmanes Culturals anteriors, mireu el següent vídeo: