Pla TAC (Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement)

Actualment al centre estem actualitzant el nostre Pla TAC.

Les línies bàsiques de treball de les TAC al centre són les següents:

• Comunicació de les activitats que es realitzen al centre a través de la pàgina web de l’escola (en la qual es pengen fotografies, vídeos i informacions diverses).
  • Tallers de robòtica a Primària.
  • Sessions de robòtica amb el material de Coding Express Lego per part dels docents del centre en l’etapa d’educació infantil i cicle inicial.
  • El racó de l’ordinador a totes les aules d’Educació Infantil i Educació Primària.
  • L’ús de PDI (Pissarres Digitals) a totes les aules ordinàries així com l’ús a l’aula polivalent i el sistema de projecció a l’aula d’informàtica.
  • L’ús de monitors interactius a les aules de P-3 , P-4, P-5, 5è I 6è.
  • L’ús d’ordinadors de sobretaula a l’aula d’informàtica (desdoblament de grups des de P-3 fins a 6è).
  • L’ús de les tauletes (tablets) per part de l’alumnat del centre.
  • L’ús d’ordinadors portàtils per a l’atenció a la diversitat.
  • L’ús de la plataforma digital e-twinning com a eina per a treballar la llengua anglesa a partir de l’intercanvi de correspondència virtual amb alumnat d’altres països europeus.
  • La implementació de l’aplicació Google Classroom com a eina virtual d’intercanvi de treball entre professorat i alumnat de 3r a 6è.

Pla TAC Escola Sant Sadurní

A Parvulari hem jugat amb la Realitat Virtual gràcies a una aplicació de mòbil i unes ulleres VR.

Hem pogut veure un conte, el de “Els tres porquets”:

També podeu veure com treballem la robòtica a parvulari a través del material Coding Express Lego:

També us adjuntem un enllaç on podeu consultar tot allò relatiu a la seguretat a internet: