Menjador Escolar

www.tresmes.com

Coordinadora de menjador: Mercè

Telèfon de contacte: 607327526

Aquí podreu veure les activitats que es faran al menjador:

LA REVISTA SALUDABLE CURS 23-24

PROGRAMACIÓ ABRIL PETITS

PROGRAMACIÓ ABRIL GRANS

PROGRAMACIÓ MAIG PETITS

PROGRAMACIÓ MAIG GRANS

Podeu clicar al següent enllaç per a descarregar-vos el menú escolar del menjador.

MENÚ ABRIL 2024

MENÚ MAIG 2024

La nostra escola disposa de servei de menjador escolar. Actualment comptem amb unes instal·lacions noves adequades l’edifici de l’Hotel d’Entitats, però al qual s’accedeix des del pati de l’escola.

logo menjador tresmes

El servei està ofert per l’empresa de càtering Tresmés Ecoactiva amb seu a Granollers.

TRESMES ECOACTIVA proposa una manera diferent d’entendre l’alimentació a l’hora del menjador:

EL 95% DEL NOSTRE PRODUCTE ÉS DE PROXIMITAT I/O ECOLÒGIC (VERDURES, FRUITA, LLEGUMS, CEREALS, LÀCTICS, ETC.).

EL 95% DEL NOSTRE PEIX ÉS FRESC.

LES CARNS I EL POLLASTRE SÓN DE GRANGES DE PROXIMITAT.

INTRODUÏM GRADUALMENT I DE FORMA MOLT MODERADA PRODUCTES DE PROTEÏNA VEGETAL.

ADEQÜEM TOTS ELS NOSTRES MENÚS A LES AL·LÈRGIES I INTOLERÀNCIES.

ELABOREM ADDICIONALMENT MENÚ OVOLACTOVEGETARIÀ, VEGETARIÀ I VEGÀ.

PROJECTE EDUCATIU I MONITORATGE ENFOCAT ALS MENJADORS DE PROXIMITAT, SOSTENIBLES I ECOLÒGICS.

MÀXIMA CATEGORIA EN LA CLASSIFICACIÓ EMPRESARIAL DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA COM EMPRESA DE MENJADORS ESCOLARS.

Tots els menús estan supervisats per Meritxell Espinasa Càceres, Dietista-Nutricionista, amb el número de col.legiada CAT000083. Els menús d’intoleràncies alimentaries (Celíacs, Lactosa, No ou, No peix, Proteïna de la llet etc.) són en un 95 % iguals al menú general.

Oferim un servei personalitzat de seguiment de tot l’operatiu i canalització d’incidències amb resposta inmediata. La principal premissa del nostre servei és el tracte directe i personal, entre la empresa i els contractants (AMPA, ESCOLA, ADMINISTRACIÓ PÚBLICA, ESCOLES BRESSOL, etc).

La clau del nostre funcionament és oferir un producte de qualitat, un servei personalitzat i buscar sempre l’excel·lència, sense renunciar als principis bàsics del projecte.

*Text extret de la pagina web de l’empresa Tresmes Ecoactiva.

LA INSCRIPCIÓ AL MENJADOR ESCOLAR S’HA DE FER A LA WEB DE L’EMPRESA:

Arrel de les moltes consultes que ens arriben respecte a les dietes i intoleràncies alimentàries, hem pensat que seria molt interessant conèixer la normativa i com es gestionen aquestes dietes en el Menjador Escolar.

És per això que adjuntem en PDF l’informe referent.

Informe sobre dietes escolars

Moltes gràcies.