Nadal

Al desembre arriba el Nadal i l’escola ho celebra amb diferents activitats dirigides als nostres alumnes però també als pares i mares de l’escola.

Ens visiten els patges del Pare Noel i així podem entregar les cartes amb el que hem demanat.

Els més petits d’Infantil, 1r i 2n gaudeixen de l’arribada del Tió que aniran cuidant i alimentant al llarg del mes fins a fer-lo “cagar”.

Els més grans de l’escola preparen “l’amic invisible” i es fan regals amb manualitats fetes a casa.

A més a més, els nens i nenes de l’escola preparen danses i cançons de Nadal que representaran a la Cantata que fem al Teatre Margarida Xirgu de Montornès. Aquest festival va dirigit a les famílies de l’escola.

També al llarg del mes fem tallers de Nadal amb manualitats que després ens emportem a casa.

El darrer dia del trimestre l’AFA de l’escola ens convida a xocolata, xurros i melindros.

Però això no acaba aquí. A la tornada de festes els Reis d’Orient deixen regals a totes les classes amb joguines i llibres per a fer servir a l’escola.