Associació Cultural

L’any 1982 l’Associació Cultural de Granollers va crear les ‘Activitats per a les escoles’ i, amb la complicitat de les administracions, va començar a proposar a les escoles activitats d’arts escèniques: música, teatre, dansa i cinema. Més tard s’hi incorporarien activitats d’art i ciències, entre d’altres. A partir de l’any 2004 es van englobar aquestes activitats sota la Fundació AC Granollers.

Es va començar aquesta tasca amb l’absoluta convicció de que aquella proposta que arribava als centres educatius havia d’esdevenir una eina útil al professorat i també als nens, nenes i joves en la seva formació. L’educació va molt més enllà del que es viu a les aules. Poder oferir la possibilitat als nens, nenes i joves d’observar, entendre, gaudir i valorar una activitat cultural, ajuda a la formació més completa de les persones.

No es tracta només de poder contribuir en l’educació de la sensibilitat artística dels nostres ciutadans i d’obrir finestres a d’altres experiències. També és afegir un gra de sorra en la creació dels nous públics de teatre, música, dansa, exposicions, i garantir la igualtat d’oportunitats d’infants i joves, coneixent i identificant els espais de cinema, escènics i museístics.

Programació Montornès del Vallès 23-24

Llegenda:

CS: cicle superior      CM: cicle mitjà       CI: cicle Inicial     EI: educació infantil