Recomanacions d’estiu

A arribat l’estiu i després d’aquestes setmanes de confinament i nova normalitat hem acabat el curs. Encara ens pot donar una mica de por la nova etapa que ens espera però entre tots sortirem endavant. Etapa plena d’angoixes i inquietuds en un inici, però de creixement i noves expectatives poc més tard.

Estic molt content del  treball realitzat amb els/les meus/ves alumnes i agraeixo l’esforç que han realitzat en aquesta etapa tan dura i nova que ens ha tocat viure. Esperem poder retornar l’any pròxim i poder tornar a tenir el contacte que em perdut en aquest difícils dies.

Us deixo aquí les recomanacions d’estiu generals, gràcies per tot i, si no ens veiem abans, bon estiu i bones vacances!!!

En general em treballat molt bé al llarg del curs i l’estiu es er disfrutar i gaudir, més ara que hem estat tant de temps confinats. Però mai hem d’oblidar repassar una miqueta pel pròxim curs.

– Podeu seguir fent servir els llibres de l’escola si voleu repassar continguts o si teniu ganes d’acabar els llibres de classe.

– Podeu comprar, si voleu, els llibres d’estiu de santillana. Són un bon complement per repassar i adquirir alguns coneixements nous.

– Llegir una miqueta cada dia.

– Sortir a passejar, anar a la piscina, jugar, anar amb bici, patinet, patins, visitar familiars… feu tot el que pugueu i disfruteu al màxim de l’estiu.

Bones vacances a tothom!!!!