ELS DOFINS CAGUEM EL TIÓ

Els dofins vam trobar el Tió al pati de l’escola fa unes setmanes, després de cridar-lo i buscar-lo per tot arreu. Una vegada trobat, el vam entrar a l’escola i li vam posar una manta perquè no passés fred. Després d’alimentar-lo i cuidar-lo durant molts dies perquè es fes gran… per fi va arribar el moment que tant esperàvem!!! Va arribar el dia de cagar-lo!!!

Ens vam posar els abrics i vam sortir al pati on ens esperava. Per torns, el vam anar picant cantant la seva cançó i amb molta il·lusió esperant a veure què ens cagava. Durant una estona vam passar molts nervis perquè no aconseguíem que cagués… però quan van picar els últims nens i nenes de la classe… QUINA ALEGRIA!!!!!! El Tió ens va cagar un munt de regals!!!!

Un cop li vam donar les gràcies i vam entrar a l’aula, amb molts nervis ens vam asseure a la rotllana per descobrir que ens havia regalat!! Entre tots vam obrir els diferents regals i mireu quina sorpresa!!, també ens va cagar unes neules!!!!!

Aquí teniu unes quantes fotografies d’aquest gran moment!