EI 5. TALLER D’HORT

Benvolgudes famílies,

dijous passat, els infants d’EI 5 vam realitzar un taller d’hort amb el Xavier, pagès dels horts urbans de la nostra ciutat. La setmana anterior, ja vam anar a preparar la terra i treure les males herbes, que havien crescut durant l’estiu. Amb la terra ja a punt i l’emoció de plantar, vam gaudir de la sessió que ens havia preparat. Primer, el Xavier ens va ensenyar les eines i plantes que va portar a l’escola. Després, vam passar a l’acció,  la part més divertida. Ens vam pujar les mànigues i vam començar a remoure la terra i plantar enciams, api, julivert, faves i molt més.

No penseu que això ja s’ha acabat! Ara, tenim una gran responsabilitat. Els alumnes grans d’infantil ens encarregarem d’anar a regar cada setmana i cuidar els vegetals que hem plantat al nostre hort. Estem molt emocionades i emocionats i tenim moltes ganes de veure com creixen!