5è. Taller empatia i bullying

Benvolgudes famílies,

Ahir, l’alumnat de 5è va realitzar un taller d’empatia i bullying  amb l’entitat Funbrain. La Laia va començar el taller definint-nos què és el bullying, l’autoestima i l’empatia. Un cop definits els conceptes, ens va convidar a reflexionar de manera individual sobre situacions que haguéssim viscut i que no ens haguessin agradat. A continuació, vam introduir les nostres reflexions a la bústia.

Generalment, en els casos de bullying hi ha la intervenció de diferents agents: la víctima, la família, l’assetjador, els companys i companyes de classe, el/la docent i la direcció de l’escola; per la qual cosa, la Laia ens va proposar una dinàmica que ens va encantar amb l’objectiu d’exercitar l’empatia. A través del llançament del dau, ens havíem de posar a la pell de de cada un dels agents implicats i resoldre aquella situació com si fóssim un d’ells.

La veritat és que no va ser una tasca gens fàcil, però ens va permetre conèixer els diferents rols presents en situacions de bullying, aprendre noves eines per detectar situacions d’assetjament i com actuar davant d’aquestes.

No us perdeu algunes fotos que trobareu al drive compartit. Fins aviat!