Projecte de detecció dels factors implicats en el rendiment escolar (Vall d’Hebron / Sant Joan de Déu)

L’Escola participa des de fa alguns cursos en el projecte “Detecció dels factors psicopatològics implicats en el fracàs i abandonament acadèmic”, del Servei de Psiquiatria de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron de Barcelona i de Sant Joan de Déu.

Es tracta d’un  Projecte orientat en la detecció de causes que poden ocasionar fracàs escolar. L’objectiu de l’estudi, que es porta a terme en altres escoles,  és determionar quina és la freqüència de psicopatologia entre els alumnes a Catalunya amb l’objectiu de deteterminar la seva vinculació amb el rendiment i fracàs escolar. Aquest estudi ens suposa una gran ajuda per diagnosticar i orientar casos amb baix rendiment escolar o dificultats d’altre tipus. La participació en aquest projecte és voluntària i depèn del consentiment de cada família.