Benvinguts a la web de l’Escola Martinet

www.escolamartinet.cat

Aquí trobareu tota la informació relativa a l’escola, els seus serveis i l’AMPA. En aquesta primera pàgina trobareu les noticies més importants sobre l’escola i el seu dia a dia.

Eleccions al Consell Escolar 2018. Participeu-hi!!!

Us comuniquem que la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, estableix el calendari del procés electoral per a renovar els membres dels consells escolars. És competència de les direccions fer la convocatòria dels diferents sectors.

El Consell Escolar del nostre centre està format per quinze membres, cinc pares o mares (d’entre els/les quals hi ha el/la representant de l’AMPA), cinc mestres, un/a representant de l’Ajuntament, un/a representant del personal d’administració i serveis (en el nostre cas, actualment és el conserge) i l’equip directiu (cap d’estudis, secretària i director).

En aquest procés de renovació s’han de renovar tres membres del sector de pares i mares i tres membres del sector de mestres de l’escola. Us animem a que presenteu candidatura per a ser membre del Consell Escolar. Les persones interessades podeu recollir l’imprés a consergeria o descarregar-vos el document al final d’aquest post i lliurar-lo, omplert, no més tard de la data que a continuació indiquem, adjuntant-hi una fotografia mida carnet. … Llegeix més»

Endevant curs 2018-2019!!!

El curs escolar 2018-2019 ha començat amb noves il·lusions i amb forces renovades!

Donem la benvinguda a tothom i en especial als infants i famílies que s’incorporen de nou a l’escola, així com a mestres i personal nou, sense oblidar els qui, d’una manera o altra, ens han deixat per fer nous camins, alumnes, famílies, mestres i personal del centre.

Avui l’escola s’ha omplert de nou de vitalitat i alegria! Esperem que sigui un bon curs per a tothom i que s’acompleixin totes les expectatives i tots els objectius pedagògics, educatius i personals proposats.

Endavant curs 2018-2019!!

Projecte ‘Millorem els nostres patis’ amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà

Durant aquest curs, a l’igual que el curs passat, l’AMPA de l’Escola Martinet ha desenvolupat un projecte que sota el nom “Millorem els nostres patis” que ha permès dotar de materials i recursos els patis del centre. D’aquesta menera podrem promoure i diversificar diferents possbilitats en els espais de lleure dels nens i nenes a l’Escola Martinet.

Aprofitem aquest espai per agrair a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat el suport i l’esforç econòmic per fer possible la realització d’aquest projecte.

Projecte: “Introducció a la robòtica educativa” amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà

Durant aquest curs l’Escola Martinet ha desenvolupat un projecte que sota el nom “Introducció a la robòtica educativa” que ha permès poder oferir uns tallers a tot l’alumant del centre per tal d’experimentar, descobrir i gaudir de la robòtica com a eina pedagògica. El desenvolupament d’aquestes activitats ha estat possible gràcies a una dotació de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.