1r. Segona ronda de racons

CONTINUANT AMB LA NOVA METODOLOGIA QUE VAM IMPLEMENTAR AL CICLE INICIAL EL CURS PASSAT US VOLEM MOSTRAR LA NOVA RONDA DELS RACONS QUE VAM ACABAR LA SETMANA PASSADA.

RECORDEM QUE AQUESTA MANERA DE TREBALLAR ON ELS ALUMNES S’ENFRONTEN A DIFERENTS SITUACIONS D’APRENENTATGE I ON SÓN ELLS  DECIDEIXEN PER ON VOLEN COMENÇAR, AFAVOREIX LA INTERACCIÓ ENTRE TOTS ELS COMPANYS, L’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I  ENS PERMET TREBALLAR TOTES LES ÀREES D’UNA FORMA MANIPULATIVA I VIVENCIAL.

EN AQUEST QUADRE PODREU VEURE LES PROPOSTES DE TREBALL QUE S’HAN PRESENTAT EN AQUESTA RONDA I AMB LES QUE ELS NOSTRES INFANTS HAN GAUDIT D’ALLÒ MÉS.

SÓN ELLS TAMBÉ QUI FAN UNA AUTOAVALUACIÓ AMB LA RÚBRICA FINAL QUE TÉ COM A OBJECTIU VALORAR EL SEU TREBALL I EL SEU APRENENTATGE.

 

PROPOSTA DE TREBALL

OBJECTIU

TOPOLOGIA

TREBALLAR L’ORIENTACIÓ ESPACIAL

OCA DE LA TARDOR

IDENTIFICAR I ESCRIURE EL VOCABULARI PROPI DE LA TARDOR.

IMATGE  /  PARAULA

TREBALLAR LA LECTOESCRIPTURA DE PARAULES.

EL NOSTRE COS

MUNTAR PUZZLES DEL COS HUMÀ IDENTIFICANT I ESCRIVINT LES PARTS TREBALLADES.

 

BINGO DE LA TARDOR

REFERMAR LA LECTURA DEL VOCABULARI DE LA TARDOR.

COMPTEM

RELACIONAR  GRAFIA AMB QUANTITAT

GRAFISME AMB SAL

INICIAR EL GRAFISME PREVI A L’ESCRIPTURA DE LA LLETRA LLIGADA

LLEGIM

TREBALLAR LA COMPRENSIÓ LECTORA DE TEXTOS SENZILLS.

CONSTRUÏM

REPRODUIR CONSTRUCCIONS JA DONADES I CREAR-NE DE NOVES.

DÒMINO DE LECTURA

TREBALL DE LA LECTURA DE PARAULES CONEGUDES TOT JUGANT AL DÒMINO.

MANDALES

PINTAR MANDALES DE FRUITS DE LA TARDOR IDENTIFICANT PRÈVIAMENT CADASCÚN DELS FRUITS PRESENTATS.

PATRONS

REPRODUIR DIFERENTS PATRONS DONATS AMB PEDRES DE COLORS.

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>