5è i 6è: El Talent Emergent del Taller de Teatre de Cicle Superior

El passat divendres, el gimnàs de l’escola es va convertir en un escenari efervescent de creativitat i passió, gràcies a les obres de teatre produïdes pel nostre recent Taller de Teatre de Cicle Superior. Tot i ser obres amateurs, el resultat va ser absolutament impressionant.

Les obres, escrites en només cinc tardes de treball a la classe i en un exercici col·laboratiu, van reflectir la dedicació i l’esforç dels alumnes. Des de drames íntims fins a comèdies esbojarrades, cada obra va ser una finestra a la imaginació i al talent emergent dels joves dramaturgs i actors de l’escola.

El públic, format pels companys de cicle, va riure, emocionar-se i aplaudir amb entusiasme cada actuació. Era inspirador veure com els estudiants es convertien en protagonistes de les seves pròpies creacions, donant vida als personatges amb autenticitat i passió.

Més enllà de l’entreteniment, aquesta experiència va ser una oportunitat d’aprenentatge i creixement personal. El treball en equip i la col·laboració van ser els pilars d’aquesta producció teatral, demostrant la importància de la comunicació i la creativitat en el procés artístic.

Al final de l’espectacle, mentre els actors saludaven des de l’escenari, es podia percebre una atmosfera de satisfacció i camaraderia a l’auditori. Tots els participants, tant els que actuaven com els espectadors, van compartir un sentiment d’orgull i pertinença a la comunitat escolar.