6è. Jornades de sensibilització

Avui, l’alumnat de sisè ha participat de les Jornades de sensibilització, al poliesportiu de Sant Ildefons, activitat organitzada per Esports Cornellà.

En aquesta activitat, l’alumnat ha pogut gaudir de diferents esports adaptats per esportistes amb diversitat funcional: bàsquet amb cadira de rodes, hoquei amb plataformes, voleivol asseguts i futbol.
Ha estat una jornada molt enriquidora i a la vegada divertida. … Llegeix més»

I5. Experiments

Els nens i les nenes d’I5, en petit grup amb participants de les dues classes, gaudeixen de diferents sessions d’experimentació on fan grans descobriments. Fan les seves hipòtesis observant i manipulant diferents materials i elements com els grans científics i científiques.
Alguns experiments que han fet… Llegeix més»

1r. Racons 5a ronda.

CINQUENA RONDA DE RACONS

Benvolgudes famílies,
Acabem d’iniciar una nova ronda de propostes d’aprenentatge amb la mateixa finalitat de fomentar una actitud activa  dels propis alumnes on l’aprenentatge entre iguals està present i on la part lúdica ens ajuda a aprendre més fàcilment.

NOM DE LA PROPOSTA

FINALITAT

TRACEM

Practiquem el… Llegeix més»

3r. Taller Coeducació

Benvolgudes famílies!

Dintre de la nostra programació d’escola, és fonamental treballar la coeducació des d’una temprana edat. Per aquest motiu, hem realitzat un taller en el que una formadora ens ha explicat moltes coses sobre el nostre cos.

A més a més d’escoltar totes les coses que ens havia de dir, hem pogut preguntar els nostres dubtes i hem realitzat unes activitats molt divertides que ens han ajudat a entendre-ho millor.

Tutors de 3r.… Llegeix més»

3r. Taller Infadimed!

Benvolgudes famílies!

Fa uns dies ens van tornar a visitar les nutricionistes de l’Infadimed per donar-nos més consells per a la nostra salut, així com nous hàbits.

Aquesta vegada, a més a més de veure uns quants vídeos també vam fer una activitat per grups que ens va servir per classificar els aliments que ingerim en el nostre organisme.

Ens ho vam passar molt bé compartint bons amb els nostres companys de 3r.

Ara ja sabem, que podem menjar a casa i compartir-jo amb la família.

Tutors i alumnes de 3r.… Llegeix més»

3r. Solistes a l’aula!

Benvolgudes famílies!

La setmana passada ens va visitar un violinista.

Va ser molt emocionant. Primer ens va explicar com era l’instrument i perquè sonava així.

Després van poder escoltar com el tocava i ens va parlar d’alguns compositors famosos: Mozart, Beethoven….inclús ens va tocar la melodia de les pel·lícules de Harry Potter, entre d’altres.

Per acabar alguns van poder agafar el violí i tocar-lo una mica.

Ens ha agradat moltíssim!

Tutors de 3r.

Llegeix més»

Carnaval 2024. Rua de Carnaval

Algunes fotos de la jornada!
Podeu trobar un àlbum fotogràfic molt complert a la carpeta compartida “Festes i esdeveniments de l’Escola Martinet”.
A gaudir del Carnaval!
Visca el Carnaval!
Moltes gràcies a les famílies que han col·laborat a fer possible aquest esdeveniment!