3r. Activitats de música del 2n trimestre i Edudansa.

Hola famílies!

Durant aquest segon trimestre les classes de música de l’alumnat de 3r han estat dedicades en gran part a la dansa. La participació, junt amb altres escoles de Cornellà, en l’activitat “Edudansa” celebrada fa una setmana, ha fet que la majoria de les estones de música estiguessin destinades a l’aprenentatge de la dansa escocesa “Circassian Circle” i  “La gallarda del pou”, ball tradicional de Cornellà, la nostra ciutat. Les estones invertides s’han vist recompensades pel resultat, l’acte va anar molt bé i les valoracions també son molt positives! Moltes famílies ho van poder veure en directe, i les que no vau poder assistir a la Plaça Sant Ildefons divendres passat, us deixem uns vídeos perquè pugueu veure que bé que ballen els i les Snoopys i Doraimons de 3r!

A part de les danses de l’Edudansa, hem començat a practicar la Cançó “Al jardí” amb el carrilló i també vam fer diverses activitats de ritme relacionades amb el Carnaval. Teniu tots els vídeos al drive compartit de 3r, no us ho perdeu!