2n. Coses de l’hort

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Visitem el nostre hort!
El nostre hort ens dóna molta feina, ja que hem de controlar que les hortalisses creixin correctament. Per aquest motiu hem d’anar a regar, lligar les pesoleres, preparar el compost,etc. Després de tanta feina tenim una bona recompensa, perquè hem pogut tastar… Llegeix més»

LLeure Primer. Joc Organitzat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els monitors hem preparat un circuit amb diferents materials del gimnàs. Una zona de ziga-zaga, màrfegues, esclops, entre d’altres obstacles. Els nens i nenes de primer havien de realitzar el circuit en el mínim temps possible i donar-li el relleu al seu company. Així fins… Llegeix més»

Dinamització dels temps d’esbarjo

Enguany hem engegat un nou projecte a l’hora de lleure i d’esbarjo ja que, considerem aquests espais com a moments de gran importància educativa. Hem ofert i proposat algunes accions educatives per tal de gestionar i dinamitzar aquests espais sense perdre el seu caràcter lúdic i de llibertat. Aquí podeu veure un recull fotogràfic d’algunes de les activitats proposades.… Llegeix més»

5è i 6è. Què és el Korfball?

L’alumnat de 5è i 6è de l’escola estem treballant el Korfbal (o Corfbol) un esport d’equip jugat entre dos equips que cerquen introduir una pilota dins d’una cistella. Els equips són mixts, formats per quatre homes i quatre dones, i l’àrea de joc es divideix entre les zones d’atac i defensa.

El corfbol es basa en els principis de la cooperació, la no-violència, la no especialització, l’habilitat i la coeducació. És un dels exemples més clars de les possibilitats d’evitar la segregació per sexes a l’esport.

Nico Broekhuysen (Amsterdam, Països Baixos 1876 – 1958), un mestre d’Educació Física, és considerat el fundador d’aquest esport.

2n. Medi natural: El cos humà. Experimentació amb òrgans

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els nens i les nenes de segon hem investigat i experimentat com són i quines funcions tenen els nostres òrgans. Per fer-ho, quina millor manera que manipular directament amb òrgans reals!! Ens ho hem passat super bé i hem après un munt de coses sobre… Llegeix més»

2n – 5è. Apadrinament lector

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Avui toca padrins!!! És la frase que els infants diuen amb entusiasme i alegria cada vegada que els hi toca anar a fer aquesta activitat.Els nens de cinquè “apadrinen” un nen/a de 2n i es tracta d’acompanyar, motivar i sobretot ser un model de lectura als… Llegeix més»

5è i 6è. Scottish dancing & songs

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Our primary 5 & 6 students have participated in an unusual but exciting activity. One musician from Scotland has visited our school and shown us some typical Scottish dances and songs. We had a great time and it was like being in a real ‘Ceilidh’. We also learned how to name the different parts of a Scottish traditional costume, now we know that what men wear are not skirts but kilts!! Ah… and all the 1.5h activity was in English…but is this relevant anymore?