INFANTIL I CI. Audicions a l’aula

Hola famílies!

Aquesta setmana l’alumnat més petit de l’escola i els nens i nenes de 2n han pogut gaudir d’una audició musical en directe. Els més petits han gaudit amb La festa del cargol, on a partir d’un conte s’han creat ambients  sonors amb diferents tipus d’instruments i objectes que en Pep ha fet sonar.

A segon han pogut gaudir de la trompeta i els seus amics. Un instrument de la família del vent metall i  tubs, cargols de mar, banyes, antics instruments de vent i fins i tot una tetera ens ho han fet passar d’allò més bé i conèixer algunes de les característiques dels instruments de vent, com el nom de les seves parts, com fer-los sonar i perquè sonen. Ha estat molt interessant!

Us deixem un petit recull d’imatges i recordeu que a la carpeta verda compartida del DRIVE en podreu veure més.