octubre de 2021

Castanyada 2021

Avui hem tornat a gaudir d’una de les festes que més ens agrada. Pel matí l’alumnat d’infantil ha gaudit del conte de la castanyera amb un castanyer i unes castanyeres molt divertides. A la tarda, seguint els protocols de mascareta i distància, hem sortit totes i tots al pati de l’escola a ballar i cantar. Amb tant de moviment ens ha entrat una mica de gana i ens hem menjat totes les castanyes que mares i pares de l’escola han torrat. Moltes gràcies a les mamis i papis que ens han ajudat en aquest dia. Poc a poc tornem a fer cosetes que ens agrada molt. 

Castanyada 2021 Llegeix més »

Projecte “CARÀCTER EDUCATIU:  ESCOLA MARTINET CURS 20-21” Amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Durant el passat curs l’AMPA de l’Escola Martinet ha desenvolupat un projecte que sota el nom “CARÀCTER EDUCATIU:  ESCOLA MARTINET CURS 20-21″ que ha permès poder ampliar les possibilitats lúdiques i educatives del centre. El desenvolupament d’aquestes activitats ha estat possible gràcies a una dotació de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.   Aprofitem aquest espai per

Projecte “CARÀCTER EDUCATIU:  ESCOLA MARTINET CURS 20-21” Amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat Llegeix més »

Projecte “MILLORA DE PATIS I ALTRES ESPAIS ESCOLARS: PATI ESCOLA MARTINET CURS 20-21” Amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Durant el passat curs l’AMPA de l’Escola Martinet ha desenvolupat un projecte que sota el nom “MILLORA DE PATIS I ALTRES ESPAIS ESCOLARS:  PATI ESCOLA MARTINET CURS 20-21 que ha permès poder ampliar les possibilitats lúdiques i creatives dels espais de lleure del centre. El desenvolupament d’aquestes activitats ha estat possible gràcies a una dotació

Projecte “MILLORA DE PATIS I ALTRES ESPAIS ESCOLARS: PATI ESCOLA MARTINET CURS 20-21” Amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat Llegeix més »

5è. Racons de Català. Torn 1

Hola famílies! Com cada curs, dediquem dues hores setmanals a treballar per racons els continguts curriculars. La metodologia de racons ens permet treballar continguts curriculars de manera més vivencial, manipulativa i competencial. Cada racó consta de 5 activitats diferents amb l’objectiu de treballar uns continguts específics. És per això que us anirem penjant un recull

5è. Racons de Català. Torn 1 Llegeix més »

5è. Racons de matemàtiques

Hola famílies!

Com cada curs, dediquem dues hores setmanals a treballar per racons els continguts curriculars. La metodologia de racons ens permet treballar continguts curriculars de manera més vivencial, manipulativa i competencial. Cada racó consta de 5 activitats diferents amb l’objectiu de treballar uns continguts específics. És per això que us anirem penjant un recull d’imatges perquè pugueu veure les diferents activitats que potser no queden totes recollides en paper.

5è. Racons de matemàtiques Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut