6è. Visita al Museu de les matemàtiques

L’alumnat de sisè ha visitat el Museu Nacional de les Matemàtiques de Catalunya que tenim al Parc Can Mercader. Quina sort tenir un museu així a costat de l’escola.

En connexió amb el projecte Erasmus AIM que estem fent a l’escola, els i les alumnes han participat en diferents activitats. Primer hem visitat el museu i hem intentat solucionar els diferents reptes. Hem visitat les sales de càlcul, de miralls i combinacions. Més d’un/a segur que torna una tarda per poder acabar els més difícils!!!

Després hem realitzat l’activitat de les cúpules de Leonardo Da Vinci, tot unint peces de fusta i seguint les premisses que ens ha donat la Lucia, ha estat molt emocionant veure com s’alçava la cúpula alhora que entre tots col·locàvem les nostres peces.

Tot un matí divertit, productiu i matemàtic!