P4 A. SOM DINOSAURES

ELS NENS I NENES  DE P4A HEM TREBALLAT ALGUNS ASPECTES RELACIONATS AMB EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE: ELS DINOSAURES.

A TRAVÉS DELS LLIBRES, DELS CONTES I DE LES INFORMACIONS APORTADES PELS NOSTRES EXPERTS I EXPERTES, HEM VIST I APRÉS MOLTES COSES INTERESSANTS. HEM VIST COM ERA LA TERRA, EL NOSTRE PLANETA, QUAN VAN EXISTIR ELS DINOSAURES I COM ÉS ARA. HEM CONEGUT DIFERENTS TIPUS DE DINOSAURES I LES SEVES CARACTERÍSTIQUES. HEM INVESTIGAT SOBRE UNA NOTÍCIA QUE ENS VA ARRIBAR SOBRE LA DESCOBERTA D’UN NOU DINOSAURE AL BRASIL I ENS HEM CONVERTIT EN PALEONTÒLOGUES I PALEONTÒLEGS PER ENTENDRE COM TREBALLEN I COM SABEM TANTA INFORMACIÓ SOBRE AQUESTS MERAVELLOSOS ANIMALS QUE VAN EXISTIR FA TANT DE TEMPS.

Llegeix més»

4t. Amic i amiga invisible

Hola de nou famílies!

Com ja és tradició a la nostra escola, el darrer dia del primer trimestre, arriba l’esperat o esperada, amic o amiga invisible!

Cada any som més experts i expertes i ens superem amb l’elaboració dels nostres regals. No us podeu perdre les fotos, les trobareu al DRIVE de 4t! Ens ho hem passat d’allò més bé intentant esbrinar qui ens l’havia fet.

Esperem que us agradin tant com a nosaltres!… Llegeix més»

4t. Finalitzem el primer trimestre

Hola famílies!

Ja s’ha acabat el trimestre i fent reflexió de tot el que hem fet durant aquests mesos, ens hem adonat que hem treballat i gaudit molt de les diferents activitats realitzades.

Per a que ho veieu, us deixem a la carpeta compartida del DRIVE de 4t, un recull de fotos de les diferents activitats que hem anat fent, com per exemple: l’activitat de les estacions d’accentuació que vam fer per treballar la síl·laba tònica i l’accentuació, el joc per saber fer servir el diccionari o el projecte que hem encetat amb la residència d’avis del Blau Almeda, que es diu Grans Vincles, on ens comunicarem amb els avis i àvies i ens informarem sobre diferents temes. També hem estat preparant el Nadal i un poema preciós, titulat “Un Nadal màgic”, la decoració del hall de l’escola, la postal per les nostres famílies i una personalitzada per l’avi o l’àvia de la residència que en ha tocat. També trobareu una carpeta amb alguna activitat que hem fet a música.… Llegeix més»

EL TIÓ A EDUCACIÓ INFANTIL (P3,P4 I P5).

Avui el Tió ens ha fet passar una bona estona als alumnes d’Educació Infantil (P3,P4 i P5). Hem cantat i  hem picat ben fort i ens ha cagat un regal ben gros. Es nota que l’hem cuidat molt bé aquests dies  però ara ja  l’hem d’acomiadar. Fins l’any vinent Tió.  Recorda que sempre tens un espai a la nostra escola.  T’estimem molt, molt, molt. … Llegeix més»

2n. Racons de llengua catalana

Benvolgudes famílies, novament us fem arribar els racons que hem fet aquesta segona ronda i que, com ja sabeu, tenen per objectiu treballar de forma competencial diferents continguts del currículum.

Dins l’àrea de català els vostres fill-es han practicat l’expressió oral explicant una historia que prèviament havien ordenat, han hagut de fer comprensió lectora amb les cartes que donen instruccions i les que els fa seguir un circuit determinat, han augmentat el seu vocabulari amb el dictat mut i han refermat el concepte se síl·laba amb el joc de conscienciació fonològica.… Llegeix més»

2n. Racons matemàtics

Dins l’àrea de català els vostres fill-es han practicat  les operacions i series numèriques de 0-500 amb els Ipad’s,  han treballat l’orientació espacial amb els geoplans, Han fet comptatge tan creixent com decreixent i també han hagut de reproduir patrons donats.… Llegeix més»