Projecte “MILLORA DE PATIS I ALTRES ESPAIS ESCOLARS: PATI ESCOLA MARTINET CURS 20-21” Amb el suport de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat

Durant el passat curs l’AMPA de l’Escola Martinet ha desenvolupat un projecte que sota el nom “MILLORA DE PATIS I ALTRES ESPAIS ESCOLARS:  PATI ESCOLA MARTINET CURS 20-21 que ha permès poder ampliar les possibilitats lúdiques i creatives dels espais de lleure del centre. El desenvolupament d’aquestes activitats ha estat possible gràcies a una dotació de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.

Aprofitem aquest espai per agrair a l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat el suport i l’esforç econòmic per fer possible la realització d’aquest projecte.