6è. EF. Sessió de flexibilitat i mesura d’angles!

Des d’Educació Física, les i els alumnes de 6è estan realitzant una Unitat Didàctica titulada “Estic en forma” on fan activitats i jocs relacionats amb la velocitat, resistència, força i flexibilitat. Aprenen i es diverteixen a la vegada que es van coneixent a elles i ells mateixos envers l’activitat físca.

A més a més, en aquesta unitat  aprenen a conèixer millor el seu cos, prenent pulsacions després de realitzar jocs amb diferents intensitats.

Una de les sessions que s’ha realitzat i us mostrem, és la de flexibilitat relacionada amb el temari de matemàtiques de mesura d’angles.

En petits grups els i les alumnes han realitzat jocs de flexibilitat i a més a més han hagut de fer estimacions i mesurar els angles que les seves cames feien. També han jugat al twister i amb els i-pads han fet servir la ruleta online i a més a més han pogut fer fotografies al seu equip.

Una sessió molt profitosa d’educació física i matemàtiques! Bona feina sisè!