Preinscripció curs 2021-22

Dilluns 15 de març s’inicia el període per presentar la sol•licitud de preinscripció pel proper curs 2021-22. La presentació de les sol•licituds és del dilluns 15 al dimecres 24 de març de 2021 ambdós inclosos.

T’has despitat i no has pensat a fer la sol·licitud de preinscripció ? Fes la sol·licitud fora de termini ( del 6 del 26 d’abril ) en els mateixos enllaços:

Totes les sol·licituds són en format telemàtic en aquests enllaços: Educació infantil (P3-P4 i P5) o Educació Primària (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è). No es pot presentar cap preinscripció en paper a la secretaria de l’escola

No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció.

Publicació de l’oferta de places al tauler d’anuncis del centre: dijous 11 de març

Informació de preinscripció 2021-22

Infografia dels passos a seguir en el procés de preinscripció (en català). Infografia en altres idiomes

Clica per conèixer el procés de la preinscripció i els criteris de prioritat.

Calendari del procés de preinscripció

Us ajudem a fer la sol.licitud de manera presencial en cas que tingueu alguna dificultat. Clica aquí si necessites ajuda

Informació d’interès de l’Escola La Vila (en breu)

Més informació a la web de la preinscripció del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

RESOLUCIÓ EDU/596/2021, de 2 de març, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2021-2022.