La festa de l’arbre a l’escola

Reporters La Vila

L’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palamós organitza la Festa de l’arbre el proper divendres 15 de març al matí. Enguany la plantada de l’arbre es fa  al pati de baix de la nostra escola.

Hi participa tota la mainada de P5, 1r i 2n de totes les escoles del poble i alumnes de P2 de les llars d’infants. La festa començarà a les 10:00h i acabarà a les 11:30h. Plantaran: 2 oliveres, 3 atmetllers, 2 mandariners, 4 magraners, 9 moreres, 6 arbres de l’amor i 6 quercus .

Per acabar l’acte en Jordi Tonieti farà un espectacle i cantarà cançons amb la guitarra.

Dimarts 5 de març els nens i nenes de 1r fan xerrades i tallers de medi ambient on es treballa la plantada de l’arbre i conceptes com el reciclatge i el respecte per la natura.

Properament podreu veure tota la festa i les fotos de la plantada a la web.

Aquí podeu veure com es prepara la Festa de l’arbre: