Acte de lliurament de la Fira nadalenca

La Fira Nadalenca de #Palamós fa lliurament de 13.100 € per a projectes adreçats a persones discapacitades psíquiques de la comarca.

L’acte va tenir lloc dilluns 28 de gener al Mas del Vent, i va comptar amb la presència de representants de diverses associacions, escoles i empreses del municipi que col•laboren en l’organització de la fira.

Aquesta quantitat econòmica ha estat destinada a dos projectes diferents que lideren l’Ampa de l’escola Els Àngels i l’Associació Pots.

L’Associació Fira Nadalenca agraeix la col•laboració de tot el municipi mitjançant la qual es fomenta cada any a la vila els valors de la solidaritat en benefici de les persones amb discapacitats psíquiques de la comarca.